środa, 3 czerwca 2015

1. Wstęp



Hej, witajcie!
 Nie mam pomysłu jak zacząć więc na początku coś o sobie :). 
Jestem początkującym „bloggerem” ten świat jest dla mnie zupełnie czymś nowym i mam nadzieję że z waszą pomocą szybko zrozumiem na czym to wszystko polega :). Mam 19 lat uwielbiam oglądać dobre filmy, jestem uzależniony od słodyczy szczególnie milka oreo i skittlesy :). W  maju skończyłem liceum profil mat-inf-fiz, więc jestem ścisłowcem. Aktualnie z ogromną niecierpliwością czekam na wyniki matury i korzystam z dłuższych wakacji. Lubię aktywnie spędzać czas, codziennie spaceruję z panią X :) często również biegamy. Co tu robię? Uwielbiam nowe doświadczenia, blog jest dla mnie wyzwaniem. Chcę tu dzielić się z wami moimi opiniami na temat różnego rodzaju produktów. Wpisy planuję zamieszczać raz w tygodniu w sobotę o godzinie 18-stej.  Liczę na wasze opinie jestem otwarty na konstruktywną krytykę.

Pytanie do was, co sądzicie o nazwie bloga? :)

5 komentarzy:

  1. Wygląd fajny oprócz napisu w nagłówku. Bolą od niego oczy, a poza tym stronka wyszła ci dość fajnie. Poznanie "zasad" panujących w naszym małym cyfrowym świecie nie jest dużo, więc myślę, że szybko się w nim odnajdziesz, jednak proponuję abyś przestał się ograniczać opisując siebie jako "ścisłowca", będzie ci o wiele prościej. W blogosferze przydają się setki umiejętności z różnych dziedzin np. język polski, znajomość html, css, podstawy psychologii, marketingu, zarządzania i inne w zależności od tematyki bloga. Mam nadzieję, że będziesz trzymał się ustalonego terminu. Wytrwałość i systematyczność to klucz do sukcesu w tym "biznesie"
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenne uwagi, z pewnością się do nich dostosuję :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dobry początek, oby tak dalej :D Obserwuje.
    ZAPRASZAM :)
    http://karuandorzin.blogspot.com/
    KARU

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i obyś fajnie to wszystko rozwinął :)
    Męskie blogi to coś czego mi brakuje więc liczę na Ciebie ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    Radolsky blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinno być bardziej 'okiem faceta' albo 'spojrzenie faceta'. Lub męskim spojrzeniem. Spojrzeniem faceta dziwnie brzmi :P

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | X.