sobota, 6 czerwca 2015

Bertie Bott's - fasolki wszystkich smaków.

Hej witajcie! : ) Po długim wyczekiwaniu na przesyłkę wreszcie są Bertie Bott's - fasolki wszystkich smaków.
Wraz z Kejt postanowiliśmy zrobić wyzwanie, zabawa polegała na wysypaniu wszystkich fasolek do miseczki i losowaniu z zamkniętymi oczami. Warunkiem którego nie można było złamać był zakaz wypluwania :) Czymś co czyni tą zabawę wyjątkową jest chęć nie trafienia na smak „pułapkę”. Oboje świetnie się bawiliśmy, jest to niecodzienna zabawa dla dwojga jak i dla większego grona znajomych : )

 Fasolki Bertiego Botta zawierają następujące smaki: Banan, Czarny pieprz, Jagoda, Glut, Wata cukrowa, Wiśnia, Cynamon, Brud, Dżdżownica,  Woskowina z ucha, Trawa, Cytryna, Zielone jabłko, Zgniłe jajo, Pianki marshmallow,  Kiełbasa, Mydło, Tutti-Fruitti, Wymioty, Arbuz









Zabawa z tymi fasolkami zaczęła podbijać także popularne portale społecznościowe jak i YT.
Poniżej zaprezentuje niektóre z nich:




Jeśli zaciekawiła cię moja recenzja to czekam na twój komentarz.Zapomniałem dodać,że znajdziecie te fasolki na allegro w cenie około 15 zł + koszty wysyłki.Serdecznie wszystkim polecam.

10 komentarzy:

  1. Trochę drogo, ale zabawa pewnie przednia :)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. haaha,ale jaja z tymi fasolkami ! :-) ,jadłam i również polecam, super zabawa i kupa śmiechu :-) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno slyszalam o tych fasolkach i nawet chcialam je kupic, ale jednak nie skusilam sie bo jak na takie male pudeleczko to za duzy koszt. Ich nawet nie trzeba zamawiać, mozna kupic w empiku za 18 zł :D
    Tak czy inaczej musi byc przy ty swietna zabawa :)
    Moglbys wejsc w chociaz jeden link z ubraniami u mnnie w poscie? Bede ci wdzieczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz slysze :D ciekawa zabawa ale wymiotow to bym spróbować nie chciała...
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, jako Potterhead marzy mi się zdobycie takich fasolek! Ile zapłaciłeś za wszystko, razem z przesyłką? :)

    Pozdrawiam!
    Kasia z rymowanemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam takie za 10zł w Rossmanie i szczerze mówiąc tylko straciłam pieniądze. Nie zasmakowały mi, a poza tym nie widzę w tym jakiegoś "szpanu". Cieszę się, że będąc w Londynie w studiu Warner Bross nie kupiłam oryginalnych, ponieważ straciłabym około 50zł. :)

    Zapraszam do obserwacji http://szyszunia-life.blogspot.com/ !<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdzie takich, tylko w filmie. Ciekawe smaki.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | X.